Pagina's

maandag 26 januari 2015

Onder de kerstboom - #2

Voor mijn schoonzus werd het een ander cadeau. Zij is zelf een creatief talent en kan enorm goed breien en haken. Voor haar leek me deze mand dan ook ideal om haar gerief 's avonds mooi weg te kunnen bergen in de woonkamer. Dit is echt een grote mand met rondomrond zakjes voor kleine spulletjes en binnenin veel ruimte voor wol.





Ook nu weer werd de mand gepersonaliseerd en afgewerkt met paspel-randjes. voor de versteviging werd Decovil light gebruikt omdat de mand echt wel rechtop moet kunnen staan.




Al vlug werd deze mand door mij aangeslagen in afwachting dat hij onder de kerstboom kon. En ik moet zeggen dat ik hem enorm miste toen ik hem uiteindelijk weggaf. Ooit zal ik die mand dus nog wel eens opnieuw maken voor mezelf. Het enige dat ik dan misschien zal veranderen is de versteviging van de bodem. Volgens het  patroon moet je dat niet doen. Maar ik deed het wel. En eigenlijk gaf dat veel problemen waardoor ik op het einde wat moest bijsturen. Al doende leert men zullen we maar zeggen hé.


Stof: Soft Cactus -Stoffenspektakel
 Paspel: Veritas
 Decovil Light: Pauli


Geen opmerkingen:

Een reactie posten