Pagina's

maandag 26 januari 2015

mijn eerste rits

Grote stressverhalen krijg je soms te horen wanneer het gaat over inzetten van ritsen. Ik was dus best wel nieuwsgierig of het mij van de eerste keer zou lukken. Gewapend met een ritsvoetje (want ja, mijn bescheiden IKEA toestelletje is hier toch van voorzien!) ging ik aan de slag. Met succes en twee testversies van toiletzakjes als resultaat. Ze werden geschonken aan mijn moeder als bedankje voor het vele babysitten op de kindjes. En ook al zijn het nog geen perfecte versies, ze maakten wel weer twee mensen blij. Mijn moeder, met het cadeautje en ikzelf, omdat ritsten inzetten dus blijkbaar best nog wel meevalt.



 
  
 
Stof: Veritas (grote tas) en Pauli (kleine tas)
 
Ritsen: Veritas
 
Flockfolie: De Banier
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten