Pagina's

maandag 26 januari 2015

Eentje voor mij

Je zal wel al door hebben dat ik veel inspriatie opdoe op de schitterende blog van Elisanna. Zo ook voor  onderstaande clutch die denk ik zelfs de 'Elisanna-clutch' genoemd wordt. met een superhandige handleiding en een print patroon ben je helemaal gesteld om dit tot een goed einde te brengen. En voor de allereerste keer waagde ik me ook aan een paspeltje. Dat maakt het toch altijd net dat ietsje afgewerkter, niet? Het enige nadeel aan dit tasje zijn de knoopjes. Niet dat ik het niet mooi vind. maar knopen mooi symmetrisch aannaaien is zo niet mijn ding.........





Het tasje wordt intussen niet gebruikt als clutch maar wel als pennenzakje in mijn handtas.


Stof: Petit Pan - Hexagoon
 Knoopjes ritsje en paspel: Veritas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten