Pagina's

zondag 25 januari 2015

2 November 2014 - Combo verjaardagsfeestje

2 November werd uitgekozen als de dag voor het verjaardagsfeestje van de kinderen samen met de familie. Normaal gezien krijgen ze elk zo'n feestje maar gezien ze intussen wat groter worden en iedereen van mening is dat de feestjes wel heel dik bezaaid zijn in die tijd (bijna iedereen van de familie is jarig in het najaar, de Sint komt langs en ook Kerst en Nieuw zijn dicht in de buurt) besloten we dit jaar om er een gemeenschappelijk feestje van te maken voor beide meisjes. Ook wat de cadeautjes betrof zagen we wel iets in de factor 'gemeenschappelijk'. De afspraak was dat ze allebei 1 groot cadeau mochten kiezen waar iedereen dan aan zou bijleggen. De keuze was snel gemaakt: een mini-Ipad.

En dat was natuurlijk meteen de aanleiding om het I-pad hoesje van Elisanna eens uit te proberen.
Super projectje voor de ultieme beginneling. Ik koos voor de fantastische stofjes van Petit Pan. Die zijn zo mooi dat ik er zenuwen van krijg om ze te verknippen. Maar eigenlijk is dat voor niets nodig. Je eindresultaat is altijd fantastisch met Petit Pan. Ik zal er dan ook maar net te hard bij vertellen dat ik er uiteindelijk eentje verknoeide door verkeerd te flocken en dat ik dus toch een tweede versie heb moeten maken. Ach, laat ons zeggen dat alle begin moeilijk is.

en moest het u benieuwen: de hoesjes worden effectief gebruikt!




Stof: Petit Pan - Hexagoon
Knoopjes en elastiekjes - Hexagoon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten