Pagina's

maandag 26 januari 2015

Een volledige lijn

Na het in gebruik nemen van haar I-pad hoesje, concludeerde mijn dochter dat ze eigenlijk ook nog wel nood had aan een bijpassend zakje voor haar oplader, 'en zo'.... Eigenlijk had ze gelijk. Het I-pad hoesje is wel voorzien van een extra voorzakje om het toebehoren in op te Bergen, maar eigenlijk is dat wat smal voor een volledige oplader en raakt het ding nogal snel opgefrommeld. Het geeft het hoesje ook een lelijke 'bobbel' en dus kreeg mijn dochter haar zin. De Elisanna clutch leek haar wel wat. Alleen ..... die had ik net gemaakt. Dus ik wilde liever voor een nieuw probeersel gaan, namelijk de Open Wide Zippered Pouch van Noodlehead. We geraakten er niet meteen uit en mijn grens was niet moeilijk te overschrijden om dan maar gewoon een hele lijn te maken. In Petit Pan, alstublieft!







Stof: Petit Pan - Hexagoon
 Knop en elastiekje van het hoesje - Hexagoon
 ritsjes, paspel en andere knopen: Veritas
Patroon Open Wide Zippered Pouch (links op de foto): http://www.noodle-head.com/2012/06/open-wide-zippered-pouch-diy-tutorial.html
 Patroon I-pad hoesje (vooraan op de foto): http://elisanna.blogspot.be/2013/12/een-hoesje.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten