Pagina's

maandag 26 januari 2015

Een eerste probeersel(tje)

Geïnspireerd door de superschattige tasjes die Elisanna soms maakt voor kleine meisjes probeerde ik mijn eigen versie in elkaar te steken. Gezien ik niet beschikte over het patroon ging ik af op goed gevoel en de foto's op het web. Het werd een echt ietsie pietsie mini tasje in lieflijk roze, dat nu gebruikt wordt om haarlinjtes van de meisjes in te bewaren. Op zich een goed resultaat voor een eerste probeersel en bijna geen naaiervaring. Maar voor de rest nogal scheef (hoewel dat ook aan de stof gelegen kan hebben). En het aantal beginnersfoutjes zou ook nog wat naar omlaag mogen. Dan zouden mijn tassenhengseltjes bij nader inzien niet aan de binnenkant van de tas gestoken hebben. Het tornmesje doet nog een beetje te veel goede dienst.



Stof: lapjes ooit gekocht in het boekenvoordeel
 Knoop: Veritas
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten