Pagina's

vrijdag 20 februari 2015

Weekendje zee

Stefanie nodigde Lien uit voor een weekendje Knokke. Super! Dat werd meteen een logeerpartijtje 'deluxe' . En dat er moeite nog kosten bespaard werden bleek nadien maar al te duidelijk uit het verslag vandat ik van het weekend kreeg. Om Stefanie te bedanken werd ze voorzien van een nieuw kussen en een bijpassend knuffeltje . Mijn dochter zei dat Stefanie van turquoise en paars hield. Dus werd het kussen in turquoise gemaakt (die kleur past ook wel een beetje bij de zee, niet) en afgewerkt met een paarse paspel.

En omdat mijn dochter het uiltje zo leuk vond werd voor haar de omgekeerde versie gemaakt. Zo konden ze als vriendinnetje assorti gaan slapen!

En nog een nieuwtje! Mijn eigen labeltje is een feit. Zo'n labeltje geeft de dingen toch altijd net dat ietsje meer cachet. En ik ben er fier op. Want helemaal zelf gemaakt volgens de beschrijving van deze creatieve dame.


Stof en paspel: Habiba

Geen opmerkingen:

Een reactie posten