Pagina's

woensdag 4 februari 2015

De strijkplank makeover

Solden in IKEA! Het ideale moment om meters stof in te slaan voor een schijntje! Zo kocht ik er gordijnen voor minder dan 10 euro. Meteen goed voor meters stof. 

De eerste bestemming die ik voor dit stofje in gedachten kreeg was mijn strijkplank. Gezien naaien komt met heel veel strijken viel het mij op hoe dringend mijn strijkplank toe was aan een nieuwe hoes. Niet alleen had ik hem ooit net iets te klein gekocht, het ding zag er ook afschuwelijk vies uit.

Ik moet zeggen dat dit één van de snelste projectjes was met instant grote voldoening.  Man wat ben ik blij met mijn nieuwe strijkplank. En in plaats van te werken met een touwtje om alles goed aan te spannen, verwerkte ik er meteen een elastiek in. Wisselen van hoes was nog nooit zo eenvoudig.

Laat die strijk maar komen!

Voor en Na



Stof: gordijn uit IKEA
Elastiek: Hema

Geen opmerkingen:

Een reactie posten