Pagina's

vrijdag 20 februari 2015

Snel klaar tasjes

Gaan spelen bij vriendinnetjes. Altijd leuk in de vakantie. Dit keer werd er afgesproken met twee lieve zusjes en ik had gewoon zin om ze een klein cadeautje te geven.
Het werden twee mini schoudertasjes.  Snel klaar, al kwam ik toch weer in tijdsnood en is de afwerking niet helemaal geworden zoals het moet. Ik moet echt afleren om last minute te werken, Maarja. Ooit maakte ik nog zo'n tasje samen met mijn jongste dochtertje. Gewoon los beginnen knippen. Het resultaat viel toen best goed mee. Bij mijn dochtertje was de klep recht en zonder paspel. Dit keer maakte ik de klep schuin (naar voorbeeld van de Tilly van Elisanna) en werkte deze ook af met een paspeltje. het schouderbandje is een lint gehaakt van Zpagetti.
Een echt meisjes-tasje. Veel plezier ermee dames!

Stof: stoffenspektakel
Zpagetti, paspel en camsnaps: Veritas
patroon: Eigen combinatie van vanalles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten