Pagina's

woensdag 17 februari 2016

Linda, Linda....jij bent alles wat ik wil




Linda....
Tot voor kort was deze naam voor mij onlosmakelijk verbonden met een jaren tachtig hit van Frank Boeijen. Ja, ja, ik was toen fan van dat liedje en van Frank ook natuurlijk. Klinkt dat nu oud?
Enfin

"Zoveel jaren later ben ik opnieuw fan. Van een nieuwe Linda echter."

Een patroontje uit het boek 'De tas van Annelies'.
Een clutch met net dat ietsje meer door een grote strik die er vooraan op prijkt. net niet te groot om tuttig te worden maar wel groot genoeg om het tasje karakter en een feestelijk uitzicht te geven. Ik maakte er meteen twee rond dat ene grote feest genaamd nieuwjaar.



De eerste werd gemaakt uit een iets stevigere buitenstof, met binnenin een rode katoen. Er werd geen verdere versteviging gebruikt en toch blijft het tasje mooi rechtop staan door die grote strik vooraan. Super.
Het tasje kan gedragen worden door je hand onder de strik door te steken. Heel leuk. maar ik voegde toch nog maar een afneembare ketting toe om het tasje eventueel ook aan de schouder te kunnen dragen. Toch handig als een feestje een soort receptie blijkt te zijn waar je ook nog een glas en hapje ter hand moet nemen.



Het tasje is niet heel groot, maar wel net groot genoeg om alle 'essentials' mee te nemen. En ook om nog een leuk extra cadeautje in te verstoppen. Ik gebruikte hiervoor miniflesjes van Caudalie producten. Super producten die Caudaliekes. Te koop bij de apotheker.


Na deze eerste Linda volgde zoals ik al zei nog een tweede. Deze keer in een glitterstof. Deze buitenstof was iets minder stevig en dat voel je wel meteen in het eindresultaat. Niet dat het stoort, maar persoonlijk denk ik toch dat ik vanaf nu altijd voor een iets steviger stof ga kiezen wanneer ik dit tasje maak.
 
Om het geglitter wat te compenseren nam ik voor de binnestof een romantisch bloemenstofje en ook deze keer voegde ik weer een afneembare ketting en Caudalie-productjes toe.
 

Wat denk je? Toch leuke cadeautjes, niet?


Buitenstoffen: Pauli
Binnenstoffen: rood (Hexagoon), bloemen (Stoffenspektakel)
Fournituren: Kettingen (Hexagoon), magneetsluitingen (Veritas)
Patroon: Linda tasje uit 'De tas van Annelies'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten