Pagina's

zaterdag 7 november 2015

Shame on me: De grote inhaalbeweging

Tot zo ver de goede voornemens. En welkom aan de slechte gewoontes. Ik was nochtans goed begonnen. voor een paar maanden lukte het om deze blog systematisch bij te houden.
Tot zo ver de goede voornemens. En welkom aan de slechte gewoontes. Ik was nochtans goed begonnen. Voor een paar maanden lukte het om deze blog systematisch bij te houden. Maar toen kwam die lange, warme zomer in het land en smolt de ambitie plots als sneeuw voor de zon. Noem het een zomerreces. Een welverdiende vakantie? Belangrijk is dat we hier nu terug zijn. De zomer is immers al even voorbij en de avonden worden terug wat langer en kouder. Ideaal voor blogwerk.
Wat in tussentijd echter niet stilgelegen heeft is het naaiwerk. Gelukkig maar. De vele verjaardagen die net voor de zomer nog gevierd werden, het afscheid van de juffen, een nieuw baby’tje en de verjaardagen van mijn eigen kinderen hielden mij stevig in de pas. De uitdaging wordt bijgevolg om deze verloren blogtijd mooi in te halen. Want natuurlijk verdienen ook de ‘zomermaaksels’ hier wel hun plaatsje. Dit worden dus heel veel blogjes op een rij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten