Pagina's

woensdag 25 maart 2015

Nog een Wallie!

Morgen, enfin vandaag, want het is alweer na middernacht (pff geen tijd hebben hé), vertrekt mijn oudste effectief op sportklassen. Daarom flanste ik de avond voordien nog vlug een extra verrassingetje in elkaar: een 'Wallie'! Ze vond het walvisje dat ik eerder al eens als cadeautje maakte zo schattig, dat ik er nu ook eentje voor haar voorzag, maar in haar typische kleuren: limoengroen en turqoise. Op de 'mee te brengen'- lijst van de school stond immers 'niet vergeten, je knuffel!' Dit vriendje kan haar nu gezelschap houden de komende dagen!
 



 
Daarnaast maakte ik met een restje toile cirée van de toiletzakjes van eerder deze week, ook nog vlug een klein ritstasje dat, gevuld met haar medicatie, mee kan met de juf. Zo is iedereen altijd op alles voorzien.

Amuseer jullie daar op sportklassen, zesdeklassertjes!

Stof en toile cirée tasje: Stoffenspektakel
Stof Wallie: Habiba
Fleece Wallie: Colruyt
Rits en vilt: Veritas
patroon tasje: geen specifiek gebruikt maar moet wel bestaan op het net


Geen opmerkingen:

Een reactie posten