Pagina's

vrijdag 29 januari 2016

Mijn Designer tas


Voor mijn verjaardag trakteerde ik mezelf op het boek 'Mijn Designer tas'. Het mooie werk van Elisanna en Fynn indachtig, moest dit gewoon een super boek zijn. Met de release van het boek bleek echter ook een wedstrijd verbonden te zijn.  
 
"Je kon namelijk een echte designer tas winnen door een foto van je eigen creatie op te sturen voor het einde van het jaar."

Ik durfde eerst niet goed deelnemen, gezien mijn relatieve onervarenheid. Maar net voor het einde van het jaar had ik toch een eerste tas klaar. En die viel zo goed mee dat ik het toch maar waagde. 

Kijk je even mee?
Ik koos voor de Boss tas van Hendrickx Bags. Die tas was ik nog niet tegen gekomen op de verschillende blogs die ik volg. En ook de stoffen die ik in gedachten had pasten hier goed bij.



De bodem en hengsels van de tas zijn vervaardigd uit imitatieleer, de buitenkant uit een zilvergrijze glansstof (aka een voormalige taffelloper uit de Zeeman!) en de binnenkant uit een zwarte katoen van de restjestafel bij Pauli.

De volledige tas is dus absoluut geen duur geval!

Ik voegde wel nog twee extra binnenzakjes toe (één zonder en één met rits) gezien ik zo'n typische vrouw ben die altijd haar sleutels kwijt is in haar tas. Een extra vakje voor wat toegevoegde orde kan dan zeker geen kwaad.
 
En toen was er nog een restje stof over. net genoeg voor een tweede tas uit het boek. De intussen al ontzettend populaire Annelies Timmermans.

Ziezo, helemaal voorzien voor de feesten!
 
(en neen, ik heb niet gewonnen, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik ben blij tussen zo veel mooie pareltjes te mogen pronken. Neem zelf maar een kijkje op Pinterest)

Stof: imitatieleer en binnenvoering (Pauli), glitterstof (tafelloper uit de Zeeman),
Fournituren: nestelogen, drukknopen en magneetsluiting, rits (Veritas), ketting (Hexagoon)
Patronen: uit Mijn Designertas




Geen opmerkingen:

Een reactie posten